ما ذهنیت شما را خلق می کنیم

اخبار
جدیدترین پروژه گروه ایران انیمیشن راهی ترکمنستان شد

سومین پروژه بین المللی گروه ایران انیمیشن با ساخت یک انیمیشن سه دقیقه‌ای برای یک شرکت ایرانی فعال در صنعت نفت و گاز ترکمنستان با موفقیت به پایان رسید. به گزارش باشگاه خبری فراساحل، محمد خوبان، مدیر بازاریابی گروه ایران انیمیشن با اعلام این خبر گفت: گروه ایران انیمیشن علی رغم مدت زمان  25 روزه‌ای که برای انجام این پروژه در اختیار داشت، توانست  با ساخت یک انیمیشن با کیفیت مناسب و دقت مهندسی بالا، رضایت کارفرمای خود را که می‌خواهد این انیمیشن را به رویت رئیس جمهور محترم ترکمنستان برساند، جلب نماید. وی در ادامه گفت: در این پروژه سه دقیقه‌‌ای، نحوه فعالیت پمپ‌های SRP و تجهیزات الکترونیکی نصب شده بر  روی آنها به صورت کامل نمایش داده شده و مخاطبین به راحتی می‌توانند با مشاهده این انیمیشن با شرح فعالیت این شرکت ایرانی در پروژه مذکور در کشور ترکمنستان آشنا شوند.


مدیر بازاریابی گروه ایران انیمیشن همچنین با اشاره به اینکه انجام این پروژه نقش مهمی در تثبیت اعتبار بین المللی این گروه دارد، اظهارداشت: خوشبختانه بواسطه فعالیت تخصصی گروه ایران انیمیشن در زمینه ساخت انیمیشن‌های صنعتی برای شرکت‌های فعال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از یک سو و کیفیت بالا و قیمت مناسب پروژه‌های انجام شده توسط این گروه از سوی دیگر، این مجموعه توانسته است توجهات بسیاری از شرکت‌های بزرگ بین المللی در سراسر جهان را به خود جلب نماید.


خوبان با اشاره به اینکه حضور در بازار خلیج فارس و دریای خزر از مهمترین اهداف گروه ایران انیمیشن می‌باشد تصریح کرد: بواسطه حضور مستمر گروه ایران انیمیشن در نمایشگاه‌های مختلف بین المللی و نمایش انیمیشن‌های ساخته شده توسط این گروه به مدیران عالی رتبه شرکت‌های نفتی خارجی، گروه ایران انیمیشن از اعتبار  بسیار بالایی برخوردار شده و نام این گروه در وندر لیست بسیاری از شرکت‌های مختلف منطقه و جهان ثبت شده است؛ به همین دلیل ما امیدواریم که بتوانیم نقش مهمی در زمینه ساخت و تامین انیمیشن‌های مورد نیاز شرکت‌های نفتی خارجی در دو منطقه خلیج فارس و دریای خزر ایفا نمائیم.


گروه ایران انیمیشن با شعار "ما ذهنیت شما را خلق می‌کنیم" بعنوان بازوی تخصصی کلوپ انرژی ایران در زمینه ساخت انیمیشن های صنعتی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و دیگر حوزه‌های انرژی فعالیت می‌نماید. این گروه که امروزه فعالیت آن یکی از بزرگترین افتخارات کلوپ انرژی ایران و صنعت انیمیشن سازی کشورمان محسوب می‌شود، نه تنها با تولید انیمیشن‌های با کیفیت و دقت مهندسی بالا، تحسین کلیه مقامات عالی رتبه صنعت نفت ایران را بر انگیخته است، بلکه با نمایش انیمیشن‌های خود در کشورهای مختلف جهان، توجهات بسیاری را به توانمندهای خاص خود برای تولید هرگونه انیمیشن صنعتی در حوزه انرژی (مخصوصا در صنعت فراساحل) جلب نموده است. برای مشاهده نمونه انیمیشن‌های ساخته شده توسط این گروه می‌توانید به وب سایت این مجموعه به نشانی www.irananimationstudio.ir مراجعه نمائید.

| درباره ما | کاتالوگ | پروژه ها | خدمات | گالری | اخبار | پیوند ها | ارتباط با ما
کپی رایت 2012 ، کلیه حقوق محفوظ و متعلق به کلوپ انرژی ایران می باشد
طراحی : ایران پترو گرافیک